Notifications

New releases
Gigs in your city

Location

,

If you want to change your current location:

2014
Gsnt 3: The Troubled Times of Brian Carenard
2013
Ready for Romance?
2012
Who Want What (feat. Freeway, Saigon & Ras Kass) [Remixes]
2012
The Lab (feat. D12, Bizarre, Stat Quo, King Magnetic, GQ nothin' pretty, Saigon, Sean Price, Ruste Juxx, Block McCloud, Lazee, Clew Rock, Flexx, Nube, Magnum Coltrane Price, Adlib, Jessica Lamb, Anxious, Danny Diablo)
2012
The Greatest Story Never Told - Chapter 2: Bread and Circuses
2011
Saigon
2011
The Bonus Story
2011
The Greatest Story Never Told
2009
Warning Shots (Remastered)
2009
All in a Day's Work
2009
Warning Shots, Vol. 2
2008
The Raw
2008
Welcome To Saigon
2008
Welcome to Saigon
2004
Undisputed
SEP
07
Miz with Saigon at Toronto Ctr for the Arts (soon Meridian Arts Centre): Lyric (September 7, 2019)
Venue: Toronto Ctr for the Arts (soon Meridian Arts Centre): Lyric (Toronto, ON, Canada) Find tickets
Saigon Jun 16, 2019
When U go from Yardfather to just "Father"..... Happy Father's Day to all the great Dads out there....
Saigon Jun 15, 2019
I know there are good pastors and preachers out there who really believe what they preach, but my experience with the black church in particular hasnt been very encouraging... My family tried to raise me in church but I had too many questions.. Like, If all of us came from Adam and Eve, wouldnt their kids have to procreate with each other? isnt that incest? But the main thing that REALLY bothered me is we were dirt POOR and still had to pay to remain members of the church... If my Mama didnt pay her tithes, we werent really welcomed there..... I write about shit in life that I dont understand. No disrespect to anyone..
Saigon Jun 14, 2019
June 17th........ Please come and support a very very important cause while having fun with some rappers, models, Superbowl Champions and just genuinely good people.. My boy is gonna kick Cancer's butt but we need every bit of support as possible... ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ @kfitt_army we riding with U.
Saigon Jun 14, 2019
My Big Bro @buckwild_ditc and my Lil Bro @corygunz174 up at #HipHopMyWay Headquarters today..... Shit is about to explode... I feel it.
Saigon Jun 14, 2019
Injuries be fucking the game up......
Saigon Jun 14, 2019
Major Major Major Day up at #HipHopMyWay headquarters.... Thank Everyone who came up to support the NEW movement... Were about to bring the Underground back #FactsOfLife @petergunz174 @corygunz174 @buckwild_ditc @mistabless @cpxceo @rahmandukes @destinysantia
Saigon Jun 09, 2019
This is whats called a One Meaning there isn't ONE edit in this video... If U mess up at the very end U gotta start from 1.... How am I all over this restaurant with NO edits....
Saigon Jun 08, 2019
My daughter Milan does Cindy Lauper.... ๐Ÿ’ช๐Ÿพ๐Ÿ’ช๐Ÿพ๐Ÿ’ช๐Ÿพ๐Ÿ’ช๐ŸพI used to like this song as a kid #FactsOfLife
Saigon Jun 06, 2019
HipHopMyWay and myself will stop at NO COST to find the next wave of Hip Hop Superstars... Tonight Im going at the HLM/Military Grind Showcase at H Loft in Harlem looking for who got it..... Then youll see them REALLY shine on Hip Hop My Way and for the world to see..... New artist tune in...
Saigon Jun 05, 2019
A few of Lil B's drawings... He's 7 and pretty good.. Im not telling him Im sharing this with yall, but comment if U like it so I can show him the feedback... He's an artist so he's sensitive about his stuff.....
Saigon Jun 04, 2019
With the right WOMAN by your side, anything is possible....We dont emphasize how important that is to a man... Congratulations to my friend Shawn Carter BKA Jay Z for showing us all we can do anything we put our minds to. Not only amassing a fortune independently, but also showing us how to rectify our mistakes and that its okay to admit being wrong.. Hip Hop wins BIG TIME..
Saigon Jun 03, 2019
I dont and never have considered myself a "celebrity" or "famous or any of that bullshit. Even when I was on Entourage and people wold totally freak out when they seen me. Love & Hip Hop, songs on the radio all day, magazine covers etc. I always looked at it as a blessing and gave thanks, so when people see me and tell me they appreciate me for whatever reason, it STILL freaks ME out... My childhood friend @chefrossww is the Executive Chef at @ipic theatres all over NY and he bought me into the kitchen last night to meet some of his amazing staff.... If U wanna go watch a movie, DEF go to IPIC. #FactsOfLife #HipHopMyWay
Saigon Jun 03, 2019
Nikkaz trying to say my High School pic is photoshopped โ˜น.... FOH... I was the ONLY Pimp in the 10th grade... #FactsOfLife ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜‚ @lordsear Why U do this shit ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Saigon Jun 02, 2019
It looks like he's praying here.... But he DEFINITELY cried on that car ride back to the hotel, and hes def gonna cry harder on that plane ride back to London... AJ was a Ferrari with a Ford engine in it...... ๐Ÿ‘Ž๐Ÿพ
Saigon Jun 02, 2019
I promise U Im the most humble people U will ever meet, but TODAY I had one of those "Oh Shit, Im ME moments...... Felt kinda good. #FactsOfLife
Saigon Jun 02, 2019
When U LITERALLY have your whole city behind you.... #HipHopMyWay #Yardfather
Saigon Jun 01, 2019
If I was still doing music and not building all of these companies, there is NO WAY IN HELL I wouldn't have a HipHopMyWay page and profile... These guys are geniuses.. @mistabless @rahmandukes @cpxceo @destinysantia and the rest of the crew... Game changing shit.....
Saigon Jun 01, 2019
Deep shit ๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”
Saigon May 31, 2019
Any REAL Saigon fan or supporter knows I used to always mention my Patna Young Garvey name in all my music... I gave him the name....And NOW Im extra Proud... He got caught up in the street shit and got deported to Jamaica but he left with the Blueprint.. NOW LOOK.... Im soooooo Happy for mi brethren..... Salute King..
Saigon May 31, 2019
Nothing else matters....
Saigon May 31, 2019
My daughter opening up her little purse seeing my face and realizing Im watching from everywhere.. ๐Ÿ˜ฎ Yep, Im in here too......
Saigon May 30, 2019
TBT..... Transitioning from the Streets to the Music days... I did more than I ever expected to do and way more come... #FactsOfLife
Saigon May 28, 2019
Teach your children to dance and have fun with life..... So much BS going on in this world, dance and laughter is an absolute necessity.....
Saigon May 28, 2019
Timeline Photos
Saigon May 28, 2019
Gettting my daughter ready for her DADDY daughter dance. . We bringing Hip Hop back.. MY WAY... Imma BODY yall other fathers out there.... @robotchicken @younghumpdu @joclive @cassidy_larsiny #Moonwalk @officialspikelee @kidfromkidnplay @officialbizmarkie @llcoolj #BronxRiverPark